Bestellingen & Verzendingen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats je favoriete sieraden in je winkelmandje, ga naar de checkout en volg de stappen om je bestelling te voltooien. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.
Wat is de levertijd?
Bestellingen die vóór 13:00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden. Binnen Nederland wordt je bestelling meestal binnen 1-2 werkdagen geleverd. Voor België is de levertijd 2-4 werkdagen.
Indien er gepersonaliseerde sieraden toegevoegd zijn aan de bestelling, kan de verzending 2-3 werkdagen duren.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: Gratis verzending bij bestellingen boven €35. Daaronder bedragen de verzendkosten €3,95,-
- België: Gratis verzending bij bestellingen boven €50. Daaronder bedragen de verzendkosten €8,95.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code via e-mail. Alle pakketten worden verzonden met een brievenbuspakket.
Productinformatie
Zijn de sieraden waterproof?
Ja! Onze sieraden zijn 100% waterproof en verkleuren niet. Je kunt ze dus zonder zorgen dragen tijdens het douchen, zwemmen en sporten.
Van welk materiaal zijn de sieraden gemaakt?
Onze sieraden zijn gemaakt van stainless steel. Dit betekent dat ze duurzaam, roestvrij en hypoallergeen zijn. De sieraden zijn nikkelvrij!
Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeau?
Ja, we bieden een luxe cadeauverpakking aan! Je kunt deze optie selecteren bij het afrekenen.
Retourneren & Garantie
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren, mits het product ongebruikt en in originele verpakking is.
Gepersonaliseerde sieraden kunnen niet geretourneerd worden.
Oorbellen kunnen wegens hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
Hoe stuur ik een product retour?
1. Stuur een e-mail naar info@priscious.nl met je bestelnummer en reden van retour.
2. Verpak het product goed en stuur het retour naar het volgende adres:
- Priscious
- Handellaan 120
- 2102CW Heemstede
3. De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het een fout van onze kant is.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar een product is defect. Wat nu?
Wat vervelend om te vernemen dat er een product defect is, dit is uiteraard niet de bedoeling!
Stuur binnen 72 uur na ontvangen van jouw bestelling een e-mail naar info@priscous.nl met jouw gegevens, het bestelnummer en duidelijke foto's van het desbetreffende product.
Na ontvangst hiervan, zal Priscious een passende oplossing bieden.
Overige vragen
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren iDEAL, PayPal, creditcard en andere gangbare betaalmethoden.
Ik heb een vraag, hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons altijd een e-mail sturen op info@priscious.nl of een WhatsApp bericht sturen naar 06-57 93 38 07. We streven ernaar om te reageren binnen 48 uur.
Verzenden jullie ook naar andere landen?
Op dit moment verzenden we binnen Nederland en België. Voor internationale verzendingen, neem contact met ons op.